Záruční a pozáruční servis

Záruční a pozáruční servis

Na boty Lowa platí záruka dle zákona 24 měsíců. Po objevení vady je nutné uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu. Tuto reklamaci je možno uplatnit u  prodejce, kde byly boty koupeny. Na reklamaci se posílají boty vždy čisté a celý pár. 

Adresa pro uplatnění reklamace: Rejoice shop Klatovy, Vančurova 52/I, 339 01  Klatovy, tel. +420 376382946. Na této adrese je i pobočka Zásilkovny. Při oznámení reklamace na emailové adrese rejoice-kt@email.cz bude zaslán reklamační kód do Zásilkovny, kam je možné zabalené boty odnést a zdarma odeslat. K reklamaci je možné vytisknout a vyplnit reklamační formulář, není to nutné.

 


Po uplynutí této doby je poskytován na obuv pozáruční servis, aby obuv dlouho sloužila svému účelu. Drobnější opravy jsou zdarma.

Samostatnou kapitolou servisu je výměna podrážek.

Tato výměna lze provést na botách kategorie backpacking či trekking a hikking. Doba opravy se pohybuje od 6-8 týdnů. Výrobce, po posouzení stavu svršku obuvi, nemusí výměnu provést.

 

U obuvi z kategorie ATC (RENEGADE, Zephyr atd…) nelze vyměnit celou podrážku. Lze však repasovat podrážku v oblasti paty. Podmínkou je stáří obuvi do 3 let od výroby. Doba opravy se pohybuje od 6-8 týdnů. Výrobce, po posouzení celkového stavu obuvi, nemusí opravu provést.

 

Konzultace a dotazy:
rejoice-kt@email.cz
+420 777 140 675